´Geen bericht, goed bericht´! - Reisverslag uit Valens, Zwitserland van Annelieke Klaveren - WaarBenJij.nu ´Geen bericht, goed bericht´! - Reisverslag uit Valens, Zwitserland van Annelieke Klaveren - WaarBenJij.nu

´Geen bericht, goed bericht´!

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

25 September 2014 | Zwitserland, Valens

.. Inderdaad!
Zoals de titel van deze blog al aangeeft gaat het helemaal goed met mij!

LIEVE FAMILIE en VRIENDEN!
Wat voel ik mij toch weer slecht dat ik zo weinig op deze webblog schrijf. De meeste nieuwtjes belandden op Facebook of gaan over de Whatsapp.. Maar het merendeel van mijn ´volgers´ zit dan toch echt op een nieuw reisverslag te wachten...

Het is nu eind September en de zomer komt aan z´n end.
Ook hier in Zwitserland is het al behoorlijk koud in de ochtend (en in de avond!). Nu ik hier al ruim 5 maanden zit ( van eind Maart tot eind September voel ik mij al behoorlijk Heim in het mooie Alpenland!

In de zomerperiode heb ik veel bezoek gehad:
Opa en Oma kwamen langs voor 1 dagje, Gerard en Borg wipten ook even langs en mijn ouders bleven gezellig een hele week!
Het was erg leuk om te laten zien hoe ik woonde en leefde (voel mij dan toch wel bevoorrecht om hier te wohnen en te werken).

Eind augustus heb ik ook 10 dagen vakantie gehouden in het heerlijke Saviese (de Hof van Ede). Stralend weer en gezellig met de Familie!
Veel millefeuilles gegeten, gekletst, uitgerust én genoten!
Aan al dat mooi komt dan een eind als de Familie terug reist naar Nederland en ik een paar dagen later terug rijdt met de trein naar mijn appartementje. :-(

Heimwee heb ik tot nu toe maar erg weinig gehad (gelukkig maar!)
Mijn sociale leven begint nu ook eindelijk wat Meer vorm aan te nehmen en... dankzij mijn nieuwe aanwinst: een AUTO ben ik ook vrijer en mobieler!!!

Het was een enorme zoektocht.. maar uiteindelijk.. na een paar ´bijna aankopen´ heb ik toch mijn maatje gevonden... een knalblauwe Honda Jazz ( Garage te Oensingen, Kanton Solothurn).

Verder heb ik het nog steeds erg naar mijn zin op de Neuro.
Veel nieuwe collega´s/ Stagiaires, Patienten met interessante ziektebeelden, bijscholingen en cursussen!

In Oktober heb ik 2 weken vakantie en kom dan gezellig weer de Duikerstraat bewonen! Wees maar niet bang.. ik laat mijn Auto hier!
´11 tm 26 Oktober ben ik Thuis!´

..
Nou.. ik hoop dat jullie weer gerustgesteld zijn én weer op de hoogte zijn van mijn ´Zwitserse ontwickelingen´!!!

Lieve, Lieve groetjes en tot de volgende keer!!!

XXXXXX Annelieke




  • 25 September 2014 - 20:51

    Richard:

    Hoi Annelieke,

    Leuk hoor dat je nu een auto heby, wel jammer dat je er niet mee naar NL komt hadden we hem in het echt kunnen bewonderen, maar op de foto ziet hij ner mooi uit, net als de omgeving trouwens!

    Tot over 2 weken, goede reis, Groetjes Richard.

  • 25 September 2014 - 20:53

    Marjan Deij:

    Hoop je te zien in oktober hoor
    Groet van ons allemaal xxx

  • 25 September 2014 - 21:57

    Marianne Van Steenis:

    Hoi Annelieke,

    Fijn dat je het naar je zin hebt in het Zwitserse land maar ook de Duikerstraat niet vergeet. Tot binnenkort.
    Zeegroet Marianne

  • 25 September 2014 - 22:17

    Metha:

    Ha Annelieke,
    Dat klinkt weer heel positief en happy!
    Zie je snel,
    Xx Metha.

  • 25 September 2014 - 22:29

    Tonny En Piet Baijens:

    Hoi Annelieke,
    Goed weer een teken van leven van je te zien. We dachten al dat je in de Zwiterse rook was opgegaan. Fijn dat je de zomer zo mooi bent doorgekomen en dat je leef- en werkplek in Zwitserland al zo vertrouwd aanvoelt. Beschouw dat maar als een goed teken.
    Over een paar weken zien we je weer in levende lijve. Mooi vooruitzicht om je straks weer op je fiets voorbij te zien scheuren.
    Tot dan.
    Liefs, Tonny en Piet

  • 25 September 2014 - 22:53

    Elize:

    Hoi hoi, ja een echt verslag is toch wel heel leuk! Blijven doen hoor! Fijn hè een eigen auto, veel rijplezier. Goed om te lezen dat je zo op je plek bent daar. Leuk om je in oktober weer te zien. Tot dan.
    Liefs Elize.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Als Nederlandse Verpleegkundige ben ik werkzaam en woonachtig in Zwitserland.

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 616
Totaal aantal bezoekers 11589

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Schnuppern in Zwitserland

12 Januari 2013 - 25 Januari 2014

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: