Gueten Abig mitenand - Reisverslag uit Sargans, Zwitserland van Annelieke Klaveren - WaarBenJij.nu Gueten Abig mitenand - Reisverslag uit Sargans, Zwitserland van Annelieke Klaveren - WaarBenJij.nu

Gueten Abig mitenand

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

08 December 2014 | Zwitserland, Sargans

Lieve allemaal!

Zo... Frau Antje aus Holland is weer `in de lucht`!

Volgens mij heb ik wel weer een record gebroken, betreffende : niets van mij laten horen... zucht.. was niet mijn bedoeling!
Laatste blog dateert van eind September en het we zijn nu al op een-derde van de maand Dezember.

De laatste zinnen in mijn vorige blog gingen over de geplande reis naar Nederland ( 2 weekjes vakantie). Daar heb ik erg van genoten, veel mensen weer gesproken ( en geknuffeld!) en ben bovenal 2 weekjes helemaal Hollands geweest ( strandwandeling met als afsluiter chocomelk met Appelgebak).

`Ende des Monats` Oktober/ begin November heb ik ook nog een weekendje doorgebracht in de Hof van Ede, een verrassing voor Opa en Oma! Ik was blij dat ik genoeg benzine had want ik was zo eigenwijs om de TomTom blind te volgen: met resultaat dat ik belandde in Geneve.. ruim 150 km omgereden hahaha!

In de Kliniken Valens ben ik nog steeds gelukkig en helemaal op mijn plekje :) Veel nieuwe collega´s erbij en ook van een aantal collega´s afscheid genomen.. Ik kan wel zeggen dat ik nu bij de oudjes hoor ( een behoorlijk nieuw Team). Vorige week gehoord dat ik vanaf Februari 2015 ook Nachtdiensten ga werken.. spannend!
Komende vrijdag hebben we een Weihnachtsfeier ( er komen waarschijnlijk 600 mensen, van lokatie Valens en Walenstadtberg). We gaan naar Versuchsstollens Hagerbach ( een Mijn).
In Januari hebben we een Team-etentje :) allemaal leuke data!

Ohja.. ik heb nog wat leuks te melden:
IK BEN VERHUISD!

Van 20 tot en met 25 November is Papa op (werk)bezoek geweest om mij te ondersteunen in de verhuizing.. In de voorgaande weken had ik al veel dozen overgebracht en dingen gekocht-besteld bij de dichtsbijzijnde IKEA.

Mijn nieuwe huisje staat in de gemeente Mels (
Het is een 2 kamer woning met een nieuw gerenoveerde keuken en badkamer. Een eigen parkeerplaats (voor de deur) en ik mag gebruik maken van de wasmaschine.
Hopelijk lukt het om bij deze blog een paar fotootjes toe te voegen.. dan kann ik mijn enthausiasme met jullie delen :)

Bij deze geef ik dan ook heel graag mijn nieuwe woonadres:

Annelieke van Klaveren
Wiesenstrasse 5/ Erdgeschoss
8887 Mels - CH

Van 26 december tot 2 januari (7.00 uur) ben ik weer gezellig in Nederland ( voor de Oliebollen en Appelflappen!)

Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen toe en tot gauw!

xxxxx Annelieke

  • 08 December 2014 - 23:40

    Metha:

    Deze keer gaan we je wel zien op de Duikerstraat he?
    Veel geluk in je nieuwe huis!

  • 09 December 2014 - 09:09

    Elize:

    Hoi Annelieke,
    Fijn om te lezen dat je zo je plek hebt gevonden.En inderdaad gaan we je nu uitgebreider zien als je er weer bent!!!!!
    Ben benieuwd hoe je de nachtdiensten ervaart in febr.
    Lieve groet van ons en tot snel!!
    Elize.

  • 10 December 2014 - 15:15

    Piet En Tonny Baijens:

    Hoi Annelieke,

    Goed weer van je te horen; en alleen maar positief en blij-makend nieuws; het gaat je 'fachmäszig' voorspoedig en ook privé straalt het enthousiasme ons tegemoet; Perfect en houden zo! We gaan je weer zien en spreken in de week na Kerst. Mooie dagen en tot ziens.
    Liefs,
    Piet en Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Als Nederlandse Verpleegkundige ben ik werkzaam en woonachtig in Zwitserland.

Actief sinds 09 Jan. 2014
Verslag gelezen: 817
Totaal aantal bezoekers 11595

Voorgaande reizen:

26 Januari 2014 - 31 Januari 2014

Schnuppern in Zwitserland

12 Januari 2013 - 25 Januari 2014

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: